И самая глубина антитезы прекрасного и безобразного формулируется в связи с концепцией прекрасного как воплощенной идеи. В этом случае
безобразное понимается как то, что противоречит идее (идеалу, эталону), искажает или даже отрицает ее.(с - В.Д. Лелеко, "Эстетика повседневности")
...намагаюся писати магістерську роботу з літератури...Цитата піднімає цілий пласт асоціацій. "Искажение замысла" - нічого не нагадує?
читать дальше...потворність диявола, чи Моргота, чи орків, чи ...... (список можна продовжити - і ого-го як продовжити! - включно з неприйняттям будь-якої форми (будь-якої людини) як викривлення ідеї) - відповідно вони не могли зображатися гарними (зокрема зовні привабливими; привабливість могла бути лише зовнішньою маскою, полудою. Зло прикривається маскою краси, бо бути гарним означає бути добрим. Гарною подобою йому вдається спокусити та одурити.... і т.д. і бла-бла.... Здається, десь таким чином в якомусь романі (я його так і не прочитала, оскільки ім'я автора пригадати точно не можу, називати не буду
) авторка намагалася примирити "Сильмариліон" з "Чорною Книгою Арди": воїни Аст Ахе були просто задурені-зачаровані Морготом, тож бачили його гарним, божественним і т.д. - тобто бачили Тано, а не власне Моргота.... Сам же він був і лишився потворним - як мавпа, що блазнює і спотворює задум...)
Шкода, що розглядаємо як потворне все, що не вписується в нашу ІДЕЮ і відповідну концепцію краси. Шкода, що чомусь впевнені, ніби тота ІДЕЯ одна єдина і тільки нам вона відома і наша місія - нести її в широкі маси і винищити все "потворне", а отже - все, що суперечить нашій чудовій ідеї. "Тож будемо нести її всім - світло...... Місяця/демократії/ ... Ваш варіант. А кто не верит в наши мирные намерения - умоется кровью."
@темы:
Зачем ты сделал это с миром, говнюк?!,
Кошкин дом,
МАГІЧНИЙ ТЕАТР ТІЛЬКИ ДЛЯ БОЖЕВІЛЬНИХ,
цитатник
...в отношениях любящих должен существовать предел психологического сближения. Залог
счастливого и жизнеспособного союза — умение сохранять определенную психологическую, духовную независимость от любимого человека.
...з тієї ж книжки...
А про власне естетику повсякденності... на жаль, набагато менше, ніж можна було очікувати - принаймі в теоретичному аспекті. І виклад дещо публіцистичний.
Зате - ціла купа різної інформації, подекуди дуже цікавої
». Обобщенно-видовой характер показанной в искусстве наготы подчеркивается и отсутствием конкретных деталей, бытовых и заземляюще-повседневных.
Среди них — вирирование (монохромная окраска — зеленая, коричневая, красная), создание «размытого» изображения, использование негатива вместо позитива и т. д. К способам, «выбивающим» восприятие из колеи жизненной конкретности, следует отнести также ракурс и композицию. Особенно активно ракурсные и композиционные «необычности» используются фотографией — крупные планы (изображение бюста, торса), съемка с низкой точки или сверху, динамичные диагональные композиции и др.